Dapatkan post terkini terus ke email anda. Masukkan email anda di sini.

Follow by Email

"EKSKLUSIF : Teknik EFEKTIF Guna Kad Kredit"

"Mahukah Anda Pelajari Bagaimana Menukarkan
Kad Kredit Daripada MUSUH Kepada KAWAN
Yang 'Menyelamatkan' Hidup Anda.. Seterusnya TIDAK Perlu Bimbang Soal Hutang Lagi..?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan,

Terima kasih kerana melayari laman web ini. Berikan saya masa satu minit untuk saya yakinkan kepada anda bahawa kad kredit bukanlah musuh, sebaliknya adalah kawan kepada sesiapa sahaja termasuk anda jika "tahu cara sebenar" menggunakannya!

Diluar sana terdapat ramai pakar kewangan dan banyak buku yang menakut-nakutkan anda bahawa apabila memiliki kad kredit, anda pasti akan berdepan dengan masalah tunggakkan hutang yang amat kritikal kelak!

Biar saya beritahu perkara sebenar kepada anda... HANYA orang yang "kurang bijak" dan "tidak tahu" menggunakan kad kredit sahaja akan berdepan dengan masalah tersebut. Mereka inilah yang menjadikan kad kredit sebagai MUSUH selepas puas menggunakannya.

Kawan..., saya sendiri memiliki kad kredit dan menjadikannya sebagai KAWAN BAIK saya. Hati saya gembira dan seronok setiap kali menggunakannya.. "tak fikir pun fasal hutang.."

Tentu anda berasa pelik dan mengeleng-gelengkan kepala mengapa saya begitu seronok dengan kad kredit yang saya miliki sedangkan majoriti pakar-pakar kewangan lain MENEGAH sama sekali daripada menggunakannya!

Percayalah, anda tidak perlu terlalu takut apabila mahu atau ingin menggunakan kad kredit. Lebih-lebih lagi setelah anda "tahu cara sebenar" menggunakannya! Semuanya akan saya dedahkan sebentar lagi..!

Terus terang saya katakan, ianya bukanlah RAHSIA yang tersembunyi mahupun disembunyikan oleh orang-orang tertentu sebaliknya "teknik" ini merupakan teknik paling "EFEKTIF" dalam menggunakan kad kredit. Anda tidak akan sesekali tersepit dengan hutang jika mengikuti 'segala apa yang saya ajarkan'.


"Biar Saya Tunjukkan Bagaimana Menjadikan Kad Kredit Sebagai Kawan Yang Paling Anda Sayangi!"

Jika selama ini anda ragu-ragu untuk menggunakan kad kredit atau sedang berkira-kira dan takut untuk menggunakan kad kredit, laporan saya ini akan mengubah persepsi dan pandangan anda secara automatik..

Saya yakin dan teramat pasti tentu anda terkejut kerana "teknik" ini begitu mudah sekali tetapi masih ramai yang tersilap langkah dan terjebak dengan hutang kad kredit.. mungkin mereka tidak tahu atau belum tahu. Oleh itu... sudah tiba masanya untuk anda tahu "teknik" tersebut hari ini!. - Jangan sampai anda jadi seperti mereka!

Memperkenalkan.. sebuah laporan ISTIMEWA dari saya...




Alhamdulillah, sejak saya menggunakan kad kredit, saya tidak pernah menghadapi masalah hutang. Sebaliknya saya terus menerus menggunakan kad kredit setiap kali keluar sama ada membeli belah, mengisi minyak petrol dan sebagainya.

Opss... jangan anggap yang bukan-bukan! Saya TIDAK sesekali mengajar anda berhutang tanpa sebab atau saya bukan menyuruh anda berhutang dan mengumpul hutang secara membabi buta!.

Apa yang saya maksudkan ialah, saya menggunakan kad kredit sebagai alat yang memudahkan urusan seharian dan ianya dikombinasikan dengan "teknik" yang saya ajarkan di dalam "Laporan Ekslusif : Teknik EFEKTIF Guna Kad Kredit".



"Ambil Masa Kurang Dari 10 Minit Untuk
Baca Laporan EKSLUSIF Saya Ini!"


Berminat utk mendapatkan laporan ini? Hanya RM 10 sahaja. 

Langkah 1 - Butiran Bayaran

Sila buat bayaran terlebih dahulu sebelum anda mengisi borang yang telah disediakan. 

Sila buat bayaran sebanyak RM10 ke akaun 
MAYBANK - 112521087490
SHARIZAT BIN AHMAD NAWAWI

PENTING : Jika anda menggunakan perbankkan internet, sila masukkan email seperti yang tertera di bawah untuk rujukan dan simpanan rekod saya.
teknikjimatwang@gmail.com

Pastikan anda 'paste'kan bukti pembelian anda di ruang Bukti Pembayaran di bawah.
INGAT!! Sila isi borang di bawah SELEPAS anda membuat pembayaran.








Nama Anda:




Alamat Email Anda:




No hp




Tarikh Bayar




Masa Bayar




Bukti Pembayaran







Get your own free form like this one.









Benar.. anda hanya perlu luangkan sedikit masa untuk membaca laporan ekslusif ini! Saya tidak menulisnya secara panjang lebar sehingga 100 muka surat (seperti mana kebanyakkan ebook lain) yang akan membuatkan anda bosan.. sebaliknya ianya hanya 22 muka surat yang cukup menerangkan segala-galanya!

Ya! Ianya betul-betul simple dan sempoi... Hanya RM10 sahaja. Besarkah harga RM10 jika dibandingkan dengan informasi serta maklumat yang bakal anda perolehi? Berikut adalah antara intipati isi kandungan laporan ekslusif ini :





Bagaimana anda boleh 'bershopping' sakan dengan kad kredit dan dalam masa yang sama anda boleh membayar baki kad kredit anda. Tak de hutang-hutang pun!


RAHSIA menggunakan kad kredit dengan cara yang EFEKTIF ini ramai yang tahu tetapi lebih ramai yang tidak mempedulikannya.


Kenapa anda PERLUKAN kad kredit walaupun anda TIDAK memerlukannya langsung! Semuanya dibongkarkan dalam laporan ekslusif ini!


Apa yang menyebabkan sesetengah pemegang kad kredit menanggung hutang yang banyak sedangkan orang lain bertambah kaya hanya dengan berbelanja guna kad kredit.


Apa yang anda JANGAN buat dan mengapa ianya AMAT penting untuk anda patuhi.


BONUS - Saya tunjukkan kepada anda 7 cara untuk melangsaikan hutang kad kredit dengan pantas dan cepat!


Tahukah anda bahawa terdapat 8 perkara yang perlu anda ketahui sebelum memiliki kad kredit? Jika anda belum tahu, jawapannya terletak di muka surat 9.


Belajar bagaimana anda boleh jadikan kad kredit sebagai TEMAN SETIA anda kemana-mana sahaja dan TIDAK ragu-ragu lagi untuk menggunakannya pada bila-bila masa!

Saya ingatkan di sini. Laporan ekslusif ini bukan ebook SAMPAH atau 'omongan kosong' semata-mata, sebaliknya ianya sebuah informasi kewangan yang amat bermanfaat dan berguna kepada semua pemegang kad kredit khususnya. Apa gunanya jika anda memilki kad kredit tetapi tidak tahu cara yang MAKSIMUM dan EFEKTIF menggunakan kad kredit!

"Laporan Ekslusif : Teknik EKFEKTIF Guna Kad Kredit" merupakan produk informasi berasaskan kewangan yang berkualiti kerana pada ketika ini ramai pemegang kad kredit masih 'tidak tahu' atau 'belum tahu' cara yang betul menggunakan kad kredit.
teknikjimatwang.blogspot.com
teknikjimatwang@gmail.com 

p.s : "Laporan Ekslusif : Teknik EFEKTIF Guna Kad Kredit" ini merupakan sebuah laporan yang akan menyelamatkan kesemua pemegang kad kredit daripada terlibat atau terjebak dengan masalah hutang.

p.p.s : Selepas anda membaca laporan ekslusif ini, anda pasti tidak akan berasa ragu-ragu lagi untuk menggunakan kad kredit tidak kira masa, waktu dan dimana jua!

No comments:

Post a Comment